nedeľa 8. októbra 2017

Aj nedeľa pracovná

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Malá jesenná výšivka je hotová. Stále som nebola v obchode vybrať si jesennú tkaninu a tak aj táto výšivka si musí počkať na vyžitie:



Včera som si naplánovala, že dnes umyjem ďalšie okno. Ráno bolo zamračené, akási tma, tak sa mi veru do toho nechcelo. Po ôsmej sa rozvidnelo :-)

Potom rýchlovka do hrncov, aby sme mali na tri dni obed. Oddych, vyšívanie a k tomu Hercule Poirot. 

Manžel tiež nezahálal. Pripravil nám na zimu vitamíny do dvoch súdkov:





Celý technologický postup nájdete v starých príspevkoch  Kolorit jesene a Tlačíme kapustu. Rada som si zaspomínala na moje vyšívanie, vtedajšie dizajny sa mi stále veľmi páčia.

Keď som výšivku ukončila, rozhodla som sa, že sa pustím do ďalšieho okna. Nedeľa, nenedeľa, nik mi to nepríde urobiť, tak nech sa nik ani nepohoršuje. Ono, život na oravskej dedine je ešte stále o tom, že v nedeľu treba ísť do kostola, svätiť, nepracovať. Ja som výnimka :-)

K umývaniu som si urobila veľkú šálku čaju:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. I love your squirrels. As you know, I have many in my garden, gray, black and red ones. All cute. Beautiful stitching for fall. And I would love some of that pressed cabbage!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, kapustička na zimu je super vec! tak nech sa vám vydarí a dodá vám kopec vitamínov... pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Such a lovely little autumn finish.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    výšivka je vydarená. Som zvedavá na výber látok a "finiš".
    Mňam, kvasená kapusta, aj my ju máme veľmi radi, ale doma si ju nerobíme, kupujem ju na trhu :-) hneď si mi narobila chute aj na kapustové halušky so slaninkou :-)))
    My sme víkendovali u babky a na hríboch.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka výšivka je krásna ...Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zelí už máme také našlapané a okna umytá. Nerada leštim, když mi mrznou prsty. Výšivka je krásná a jsem zvědavá, jaké bude mít využití. Hezké dny Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opäť pekná výšivka ... manžel je šikulka, keď to zvláda sám ... :! my sme ešte nestihli nabiť kapustu ... a že pracuješ aj v nedeľu? Keď som ešte bola zamestnaná, v nedeľu som robila doma aj ja ... veď nikto iný mi to neurobil ... čo sa nestihlo v týždni, stihlo sa cez víkend ... pokiaľ sme neboli na výlete ... :) paa L.

    OdpovedaťOdstrániť