štvrtok 12. októbra 2017

Huby

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Zas som urobila len pár krížikov:


Po vyše týždňových dažďoch dnes vyšlo slniečko, teplota hneď stúpla a ja som mohla ísť na malú prechádzku. Ešte väčšiu radosť ako ja mal z toho Boro :-)



v pozadí Choč v oblakoch





Huby rastú, ale ja na ne nechodím. Hlavne preto, že nikdy žiadne nevidím, nenájdem. Dnes som mala šťastie, i keď som domov nič nedoniesla. Môjmu objektívu pózovali krásavice nejedlé:





Tieto pňovky asi jedlé sú, ale keďže nie som si tým istá, nechala som ich rásť, nech ďalej tešia ľudské oči :






Nad Chočom to nevyzeralo dobre ani pri návrate domov:


Prišla som rovno na čaj:



Aj dnes som si ho vypila o poschodie vyššie, len s tým rozdielom, že dnes som tam nepracovala. Nechcelo sa mi do ničoho púšťať, prišla na mňa lenivosť :-)

Zato manžel pripravil pre mňa prekvapenie. Pustil sa do skladania nábytku. Prvú skrinku mal už hotovú:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka, tvoje huby sú parádne ... hlavne podpňovky ... tie na obrázku sú pravdepodobne jedlé a výborné ... pozri zospodu, ak majú lipienky do biela sú určite jedlé ... už druhý deň sa trápim s ich spracovaním ... je ich aj u nás neúrekom ... Podpňovky máš aj na fote v tráve ... a na prvých dvoch obrázkoch je hnojník (trochu horšie ho vidno, ale mal by to byť on) ... výborná jedlá huba ... akurát tá bedľa sa mi nezdá ... nie je jedovatá, ale niekomu po nej býva zle ... najlepšie bedle sú tie, s hnedými šupinami ... na obed sme dnes mali vysmážané v trojobale ... lepšie ako rezeň ... :)))
    Prvá skrinka je veľmi pekná ... tak sa dostávate pomaly do finále ... držím palce ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej Danielka, krásne fotky si nám ukázala...máte to tam veruže krásne a teraz na jeseň to žije všetkými farbami...a musím povedať, že tá skriňa je krásna!!...no dúfam, že sa potom pochváliš celou prerábkou...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, děkuji za překrásnou procházku. Pohled na Choč mě vždy potěší, tentokrát se hezky schoval.
    Houbiček máme plnou zahradu, ale na jídlo nejsou.
    Skříńka je parádní, moc se mi líbí, tu bych taky brala. Moc se těším až nám ukážeš fotečky nového bývání.
    Dani, měj se krásně a přeji prima víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné obrázky - houbičky na posledních jsou určitě jedlé, u nás jim říkáme Václavky, protože rostou až po sv. Václavovi, tj. po 28. září.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milý večer do Jasenovej. :) Presne tie hríby hore sme aj my našli v lese, netuším, čo sú zač, no na bedle sa mi zdali podozrivé. :) Keďže Angie nevládala dlho chodiť, tak sme našli len muchotrávky - pozdravy, čo nám nechali predošlí hubári.:) No a aby sme sa nevrátili s prázdnym košíkom, tak sme do neho kúpili vo Viničnom (dedina pri Pezinku) burčiak.:) Takto ja chodím na huby. :) Choč je krásny, aj keď má "hlavu v oblakoch".:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, ty si ale hubárka! Nechať tam také bohatstvo :-) Danka, zbieraš aj tú liečivú rastlinku, ktorá je na siedmej fotke?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautiful autumn colors for you! Here, spring was too wet and autumn too dry/windy. Trees were not colorful.

    Good surprise by your husband! There are many handles and knobs... good for hanging embroidery. :D

    OdpovedaťOdstrániť