nedeľa 15. októbra 2017

Keď plány stroskotali :-)

Vitajte u mňa!

Vyšívané trnky stále nie sú hotové. Snáď zajtra.



Na dnes sme si vypracovali plán. Najskôr manžel pokračoval v skladaní vitríny, ktorej včera nestihol urobiť dvere. Bola to otázka pol hodiny. Potom mal dohodnuté stretnutie v stolárskej dielni. Jeho známy stolár mu sľúbil, že mu ohobľuje dosku starého stola. Majster mu mal zatelefonovať.  Na telefonát čakal celý deň, nedočkal sa. A na tom stroskotalo naše plánovanie :-(

Keď nevyšiel plán, urobila som si náhradu. Deň nádherný, škoda by bola čakať s manželom doma. Dve hodiny prechádzky boli balzamom na dušu:





















Dúfala som, že manžel doma nebude, že bude už u stolára. Sklamala som sa. Stolár sa neozval. Dva razy mu telefonoval manžel a zakaždým povedal, že to určite bude, možno až večer. NIČ!!! Vyzerá to tak, že každý majster je PÁN. Zákazník, čakaj!

Chcela som si nazbierať šípky, ale už sú mäkké, zrejme ich "šľahol" mráz. Doniesla som ich len pár, tak na dvakrát na čaj:









Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Teta Danka, jeseňou Vám Orava ešte viac krásnie. Tá naša čitateľská prechádzka fotkami je nádherná tiež. Mrzí ma, že stolár nestíha tak, ako by chcel...hádam to treba brať tak, že si človek má vychutnať o trošku dlhšie fázu príjemne šteklivého očakávania na radosť z výsledku. Ten nový nábytok vytvára už teraz útulnú a zároveň sviežu atmosféru domova. Budú sa k nemu hodiť všetky vyšívané skvosty. Som naozaj zvedavá na vznikajúce nové zákutia a hlavne na to tvorivé - pre vyšívanie/šitie a hravé zasnenie sa o farbách, čo sa rozbiehajú po látkach, či splietajú ihlice. Ja pijem aj teraz zázvorový čaj a šípky som lepila na tekvicu - vznikol ježko na výstavu do škôlky. U nás ich ešte mráz "nešľahol", tak aj na čajík nazbierame s Angie zajtra. :) Sladké sny. (si dávam med práve do čaju). :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The pictures you took during your walk are wonderful. You live in a very nice region.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    trnky sú super, my robievame šípkovo-trnkový džem :-)
    A fotky Oravy sú nádherné, milujem jeseň a tie farbičky.
    Skrinka sa mi páči, teším sa na celú zostavu.
    Pekný týždeň Ti prajem, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely embroidery, Daniela! The landscape pictures look pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, výšivka je moc pěkná. A díky za obrázky z krásné procházky. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No to jsou krasne podzimni obrazky :-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, nádherné zábery oravskej prírody...pred týždňom v nedeľu sme aj my boli na prechádzke ale v Handlovej, nebolo tam až tak krásne ale našli sme šípky a to bol náš cieľ, už sa sušia budú na čajík...

    OdpovedaťOdstrániť