pondelok 2. októbra 2017

Nevyšlo to :-(

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Som rada, že v každom z nich som cítila priateľstvo, blízkosť duší, nadšenie z môjho vyšívania a šitia, .........  Všetko toto mi dodáva energiu do ďalšieho tvorenia :-)

Dnes som mala v pláne upratovať, ale nakoniec to aj tak skončilo pri vyšívaní. V sobotu sa nepodarilo založiť všetky radiátory, takže majster prišiel aj dnes. Práca sa mu skomplikovala na dvoch. Musel robiť malé kolienka, lebo nové radiátory  dával na staré rúrky. Na zajtra mu ostala ešte expanzná nádrž.


Cestou zo školy som sa zastavila nakúpiť čistiace prostriedky. Kúpila som aj savo perex. Na návrh Ivetky som sa chcela pokúsiť "vytiahnuť" oranžový nádych na prvej jesennej výšivke. Nápad sa mi zdal byť dobrý, ale, bohužiaľ, nevyšlo mi to. Najskôr sa oranžová farba na paname zmenila na žltú, ale vybieliť sa mi ju nepodarilo. Nakoniec sa panama nasala savom a odfarbili sa aj oranžové lístky a dokonca aj hnedý konárik:






Len vďaka tomu, že ďalšia výšivka je už o kúsok dopredu, zachovala som pokoj a rozvahu a bez mihnutia oka som dokázala nepodarok vyhodiť :-)

Dnes som si urobila čaj z jednej vetvičky medovky s materinou dúškou:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Danka,
    podľa mňa to bolo škoda vyhodiť, koľko si sa na nej narobila...mohla si mi ju poslať, skúsila by som Ti ju vyčistiť ja...
    S majstrami je to tak, my plánujeme, oni menia :-)
    Vrecká na čaj sú krásne. Ja som si včera dala biely čaj, ten mám najradšej momentálne.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The teabags are very beautiful, Daniela:)
    I guess if you try to use stain removers over/near the threads, they will lose color. Maybe, you can try frogging that much stitching portion and then treat the fabric. If the stain goes, then you can stitch again. My stitching once got minor stains, I removed the stitches and washed the fabric normally as I do for other stitching pieces.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I agree with Preeti, why not washing the stained project? Then unpick and stitch again with fresh thread.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, jestli to není škoda! Taková krása a té práce, já bych plakala.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paní Danielo, je to nádherné i s flekem. Ale mám nápad, vyšijte tam v oblasti toho fleku podzimní zapadající žluto-oranžové sluníčko a "vybavené".Co Vy na to? :) Ps. Nejsem šikovná na ruční práce, o to víc obdivuji každou Vaši výšivku. Nejraději mám ale Vaše toulky přírodou, ty si i i já užívám, byť jen přes internet. Je u vás tak krásně.... Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Škoda, že se čistící pokus nezdařil. Ale Ty určitě něco vymyslíš. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já bych to viděla jinak- ruka mistra zachytila krásu a barevnost podzimu dokonalým stínováním srovnatelným s originálem na který jsem dneska koukala z okna. Nebo bych si řekla, že je výšivka “rustikální” Je krásná. Přeji hezké podzimní dny Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť