utorok 19. decembra 2017

Od Jarky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Na vyšívanie mi zostala len večerná hodinka:

dnes už len rubová strana, ale nie je to omyl :-)

Včera som si doma našla veľké prekvapenie od Jarky, mojej virtuálnej kamarátky od Plzne. Neprejde deň, aby mi Jarka nenapísala milý komentár a občas mi napíše aj e-mail. Je mi ľúto, ale ja v tomto smere zaostávam. Už viackrát som si povedala, že to musím napraviť, ale ........... stále nestíham :-(

S Jarkou sme si blízke aj napriek diaľke, ktorá nás delí a aj napriek tomu, že sme sa reálne nestretli. Dúfam, že sa to raz zmení a budeme si môcť porozprávať o  sebe, spolu sa prejsť prírodou, posedieť pri dobrom čaji ............stále  DÚFAM!

Takže môj prvý vianočný darček:




vykladacie karty, obrázky od Ivy Hüttnerovej, Jarka si zapamätala z môjho komentára na inom blogu,
že jej tvorbu mám rada a teraz mám jej obrázky vo forme zázračných kariet :-)






Ja som od začiatku leta zaneprázdnená prestavbou nášho bytu, ktorý ešte stále nie je v takom stave, ako by som chcela a práce mám stále "nad uši", k tomu škola a tak tento rok som nepripravila ani jeden darček pre bloger priateľky. O rok to napravím, sľubujem!

Jarka, spriaznená duša moja, moc ti ďakujem za darček, prekvapenie a v neposlednom rade za úprimné priateľstvo!!! Ďakujem!

Nakoniec dnešný čaj:


voňavá materina dúška



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

4 komentáre:

  1. Good progress on your embroidery, Daniela! Lovely gifts from your friend :) Enjoy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Liebe Daniela,
    ich wünsche dir ein schönes Weihnachtsfest und ein glückliches Neues Jahr.
    Liebe Grüße von Carmen

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, takéto priateľastvá sa veľmi cenia ... Sú dôkazom, že aj bez osobného stretnutia sa dajú vybudovať pekné vzťahy ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, jestli jsem udělala radost, tak jsem moc ráda. Společné setkání, to by byla bomba.. snad se dočkáme. Mateřídoušku mám ráda, zvlášť ten pohled na ni a vůně na louce, to patří k mému dětství, bohužel už jsou louky zastavěné.
    Měj se krásně . Jarka

    OdpovedaťOdstrániť