nedeľa 11. marca 2018

Včielky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Jedna včielka je aj na mojej výšivke, pokúste sa ju nájsť:



Je to ťažké hľadať jednu včielku, tak ich tu mám pre vás oveľa viac:





Je to jasné, blíži sa prvý jarný deň :-)

Niekoľko dní si vychutnávam túto mňamku:

v horkej čokoláde by mi chutili ešte viac :-)


Aj k dnešnému čaju:


anglický popoludňajší čaj, čierny
s mliekom

mls mi ubúda, ubúda :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Oh, I see the tiny bee on her dress--so cute, Daniela! Looks like things are warming up in your town! Lots of busy bees in those interesting hives :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmmhhhh,les amandes au chocolat ,quel délice!j'adore.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako pozerám, tak pozerám, ale na výšivke včielku nevidím. Zato na tých ďalších fotkách je včielok neúrekom :-).Ale tak je to dobre. Jeden čas som aj ja fičala na tých škoricových mandliach, až som sa ich dokonale prejedla. Sú fakt návykové.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Danka, až mi zostalo teplo pri srdci pri pohľade na tie vaše včielky...už je tu nielen jar ale čoskoro aj leto keď sú také povylietavané :)...tvoja vyšívaná včielka je podľa mňa v tej žltej časti vpravo hore...také mandle aj ja môžem :))) a piť čaj z takej krásnej šálky musí byť pôžitok, prekrásna je...nech máš krásny deň ahoj.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Danka,
    včielka je hore, v tom žlto-hnedom podklade a hneď mi padla do oka :-)
    Som zvedavá na výšivku a teším sa.
    Mňam mandle v škorici, aj ja kupujem tie v horkej čokoláde, ale nepohrdnem ani v mliečnej :-)
    Šálka je krásna, mám rada čierny čaj s mliekom.
    P8

    OdpovedaťOdstrániť