utorok 11. februára 2014

Manhattan, New York


V jeseni bola Mirka na týždňovej návšteve pri svojej kamarátke, ktorá dočasne žije v New Yorku. To rozhodlo o téme pre jej obrázok.
Na mojom vyšívanom obrázku je na pravej strane (aspoň si ja myslím, nikdy som tam nebola a ani nebudem, hahaha) Empire State Building. Vľavo je Chrysler Building. Vraj sú to dva z najlepších príkladov Art Deco architektúry.  Takto to je v skutočnosti:

v popredí Empire State Building, v pozadí Chrysler Building




Empire State Building patrí do Rockefeller Center, v zime je tam veľké klzisko

A takto to vyzerá na mojom obrázku:







Panoráma mesta New York pri pohľade na juh z vyhliadkovej plošiny mrakodrapu GE Building, patriaceho do komplexu Rockefeller Center



Srdečná vďaka za vašu pozornosť. Teším sa, že ešte prídete pozrieť na môj blog a budete čakať na moje nové dielka.
Daniela

2 komentáre:

  1. Daniela, budete mať veľmi krásny obrázok na mojom obvode. :)
    Vzal som ho do mojej zbierky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Галина. спасибо !!!
    И ваш блог я люблю:-))

    OdpovedaťOdstrániť