utorok 8. apríla 2014

Domov

Majke 2 som vybrala druhý obrázok s nápisom: "Domov je, kde srdce je". Na obrázku som zmenila vlajku. Z vlajky USA som urobila vlajku EU.

Svet sa nám stále zmenšuje. Jasné, že tým nemyslím, že by sa zmenšovala zemeguľa! Vďaka komunikačným technológiám vieme takmer okamžite o všetkých udalostiach sveta. Stačí pustiť počítač, či televízor.

Dnešní mladí ľudia vedia žiť v rôznych krajinách, aj medzi ľuďmi s inou kultúrou. Ale domov aj oni majú iba jeden! Z vlastnej skúsenosti viem, že domov máme dovtedy, kým nám žijú rodičia. Keď prídeme o nich, strácame aj domov. V mieste domova totiž prestáva pre nás biť srdce! A všetko ostatné stráca na význame. Keď už niet láskavého srdca rodiča, niet domova!

Majka 2 má tri dospelé deti. Prajem im, aby mali domov čo najdlhšie!






Dnes sme mali aj na Orave teplo: 21°C. Zajtra by už malo ochladiť a aj pršať. Preto som si ešte užívala pekný deň v prírode. Doniesla som si fialky s koreňmi a mach. Pozrite, ako im to pristane v šáločke, ktorá mi jediná ostala po mojej svokre:




Včera som dorobila bicykel. Bolo to málo práce, akási som bola zmorená zo zberu prvosienok:




Som rada, že ste sa aj dnes pozreli na môj blog a teším sa, že sa vrátite!
Daniela 

3 komentáre: