nedeľa 1. júna 2014

Kuchyňa

Evka je našou kolegyňou od septembra. Učí odborné predmety na čiastočný úväzok. Okrem učenia v škole pracuje ako projektantka v jednej firme v našom meste. Má troch synov. Ráno, pri príchode do školy, nám vždy povie, čo bolo ráno doma. Chlapci sa "šuchtajú", akosi sa im ráno nechce vstávať, ísť do školy. Minule ich čakala už v aute a oni nie a nie vyliesť z domu. Urobila to, o čom sa im ani nesnívalo. Odišla bez nich! A to do školy majú pár kilometrov. Autobus žiadny, len "pešobus". Myslím si, že ranný problém má navždy vyriešený.

Počas tých niekoľko hodín týždenne v škole sa mi nepodarilo zistiť nič o Evkiných záľubách. To mi robilo ťažkosti pri výbere obrázka pre ňu. Rozhodla som sa pre kuchynský, veď kuchyňa je v jej rodine istotne veľmi dôležitá.  

prvé 3 obrázky sú naškróbené



A ďalšie sú už aj zarámované


pre Evku a Majku 3



 A ešte moja súčasná prácička:



Počasie moc nepraje vychádzkam do lesa. Každú chvíľku začne prudko pršať a hneď nato začne poškuľovať slniečko. Ak aj u vás je takto polosmutno, chyťte do ruky dobrú knihu, či ručnú prácu.

Budem sa tešiť, ak sa opäť zastavíte na mojom blogu!
daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára