štvrtok 13. marca 2014

Srdiečko

Danka je útle žieňa s veľkým srdiečkom. Sama sa stará o dve dospievajúce deti. Aby toho nemala náhodou málo, stará sa aj o svoju ťažko chorú, nevládnu mamičku. Obdivujem ju, že na všetky tieto starosti sa ani raz neposťažovala. Všetko to robí s obrovskou láskou. Na doobedie, kedy je v škole, platí k mamičke opatrovateľku. Ale poobede a v noci je to všetko len na nej. 

Ak Danka potrebuje niečo vybaviť (úrady, nákupy...), robia spoločnosť babke vnúčatá. Páči sa mi, ako ich učí vážiť si starobu. V dnešnej rýchlej dobe, kedy sú najdôležitejšie peniaze, je to vzácnosťou. Starí a chorí sa dajú do sociálneho zariadenia a ich návšteva raz do týždňa sa považuje za postačujúcu. Ja však viem aj toto pochopiť. Veď prvoradá je práca. Pracovať u nás musia aj ženy. Inakšie by rodina s viacerými deťmi nevyžila.

Už dávno nežijú v jednej domácnosti 3, už vôbec nie 4, generácie. Kedysi to bolo bežné. Deti na vlastné oči videli, ako človek starne a slabne, zomiera. 

Danke som vyšila srdiečko zložené z abecedy:



  

Nový obrázok rastie pomaly. Teraz sa večer venujem aj škole. Pripravujeme sa na písomnú maturitnú skúšku. Nevadí to, nemám sa kde ponáhľať. Pri vyšívaní som rada, keď mám školské povinnosti vybavené. Dnes už mám, takže teraz začnem a skončím okolo polnoci. Teším sa! A ešte aspoň dve foto:



Cez víkend sa má moc ochladiť. Užite si preto ešte krásne slnečné piatkové poobedie niekde v prírode. Ja to tak urobím. A v sobotu sedím vo volebnej komisii. 
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára