piatok 21. marca 2014

Bylinková záhrada

Bylinky sa pridávajú do jedla na zvýraznenie chuti. V dnešnej kuchyni je ich využitie moderné. Ja som si niekoľkokrát kúpila už vypestovanú bazalku, ale akosi sa mi jej pestovanie nevydarilo. Asi by som si mala bylinky  vypestovať zo semienok sama, boli by odolnejšie. Ale mne ani pažítka zasadená von nevydrží viac rokov. Taký som ja záhradkár (hahaha)!

Ťažko sa mi vyberal druhý obrázok pre Danku. Poznám ju len rok. Neviem nič o jej záľubách, koníčkoch. Vybrala som teda bylinkovú záhradku, ktorá sa hodí do každej kuchyne. A trafila som sa. Obrázok sa jej páčil a hneď vedela, kde si ho zavesí.




Domáci pestovateľ byliniek by mal mať pekný mažiarik. Mne sa páči kameninový, primeranej veľkosti. Raz som na taký natrafila v obchode, ale mal chybu v materiáli. 

pekný?

Môj manžel mi kúpil drevený. Mám ho však skôr ako dekoráciu :





Včera som pokročila s výšivkou:






Už je jasné, čo sa v obrázku skrýva. 
Ak ste zvedaví na pokračovanie, príďte opäť na môj blog! Teším sa na vás!
Prajem vám pekný víkend!
Daniela 

1 komentár: