štvrtok 10. apríla 2014

Holandsko

Holandsko (holandsky Nederland):























Na mojom vyšívanom obrázku Holandska chýbajú bohužiaľ syry. Myslím si však, že aj tak je výstižný a veľmi pekný. Páči sa aj vám?







Dnes som si odfotila kvietok v škole. Dievčatám v triede zakvitla biela fialka:





Dnes večer začínam s novým projektíkom. Neviem sama, čo to bude! Rozhodovanie je ťažké, výber je veľmi veľký!
Ďakujem za váš čas, ktorý ste venovali môjmu blogu! Budem sa tešiť na vašu ďalšiu návštevu!
Daniela

8 komentárov:

  1. Какая нереальная красота!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môžem sa spýtať, aký druh design? )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Какой дизайн, я не знаю, я сделал из Pinterest.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Очень захотелось тоже такой сделать. Красота)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Джули, ты утешил меня! Спасибо! Смотрите мой блог сегодня!

      Odstrániť
  5. Uhádneš, čo ma upútalo na fotke z tohto príspevku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, tak to teda neuhádnem! Ale mňa by zaujali farebné polia ako podľa pravítka :-)

      Odstrániť
    2. Predsa ten vyšívaný bicykel! Mňa cyklistku :-)

      Odstrániť