pondelok 26. mája 2014

4 ročné obdobia II

Už som predstavila obrázok pre Majku č. 3. Nazvala som ho Aritmetická postupnosť. Keď som bola asi v polovici vyšívania, Majka 3 v rozhovore spomenula, že má rada pestré farby. No a to veru v Aritmetickej postupnosti nebolo moc splnené. Hneď som rozmýšľala nad ďalším obrázkom, ktorý by bol pekne farebný. Našla som malé vtáčatká v štyroch ročných obdobiach. V deň sviatku učiteľov som sa tešila, že sa Majke 3 obidva obrázky páčili. Hovorila, že ich obdivoval aj jej 6 ročný Samko. 









Skalná ruža od Majky pekne rozkvitá a toči sa za slniečkom. Každý deň ju dvakrát otáčam:




Včera som doplnila hornú abecedu v súčasnej mojej prácičke. Výplň je zdĺhavá, ale efektná. 




Nezáživný bude ešte červený vonkajší rámček, ale potom to už bude zábavnejšie. Budem rada, ak budete sledovať moju prácu aj ďalej!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára