streda 26. júla 2017

Keď stačia dva :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Najviac sa vám páčila zatapetovaná láska. To bola výhoda vtedajšej módy tapetovania, dnes treba vymyslieť niečo nové :-)

Začala som len niečo maličké. Ak mi do toho nič nepríde, zajtra bude aj hotové:


Moja svokra robievala do slepačej polievky také väčšie knedličky, dnes by sme povedali noky. Ona to volala jednoducho, plnka. Všetci sme to mali radi. V poslednom čase som si na to spomenula a skúšam ich urobiť. Dnes to bol druhý pokus. Nie však do slepačej, ale zeleninovej polievky:

pažítka, cibuľka a vňať z nej, ligurček, fazuľové struky, mrkva, petržlen cibuľa, cesnak, petržlenová vňať, zemiaky,
na dochutenie len soľ, korenie a paprika, na poprášenie zápražky múku
detská krupica, soľ, sóda bikarbóna, vňať, vajce, voda = urobiť redšie cesto
lyžicou robiť veľké noky a do vriacej polievky :-)
dobrú chuť!
Nuž, neviem, čím to je, aj keď manžel pochválil, ja stále cítim, že sa svokre nevyrovnám. A možno sú to len krásne spomienky a moje noky sú naozaj ako jej :-)

Po viac rokoch sa mi dnes naskytlo uvidieť na oblohe dúhu, dokonca trojičku. V strede je tá najkrajšie, nad ňou slabšia, ale chvíľou vidím aj spodnú, veľmi slabú:






Takto to dnes vyzerá v mojej budúcej izbe:



A takto v kuchyni:


časť ešte s tapetou ideme dať vypíliť hore a naľavo po komín, otvorí sa priechod do obývačky


Bŕŕŕŕ, toľko prachu som ešte nezažila. A aby ste si nemysleli, že toto stvárame s manželom. My by sme to nezvládli, dvaja mladí muži to zvládajú v pohode :-)


Dnes som mala čaj zo žltých nechtíkov. Chuťou bol presne taký istý, ako ten včerajší z oranžových:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. jeeej ta duha je nadherna!! u nas vcera tiez bola, ale sedela som v aute a to sa zrovna neda fotit...tak som si ju vychutnávala cestou do prace

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eine schöne Blümchenstickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jaj, Danka, tá múka je dnes iná ako voľakedy. Neviem čím to je, ale čítala som, že pšenica je iná. Takže asi takto sa veci majú. Tiež ich robievam. 8 KL krupice, 1 vajce a nasekaná vňať, soľ. Papa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    peknú výšivku si začala.
    Páči sa mi dúha, u nás včera nebola, škoda. Krásne fotky.
    Nechtíkový čajík je krásny, pekná farba.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, výšivka má veselé barvy...jsem zvědavá co to bude ... dobrou polévku jste měli.. já teď dojedla dušené hokaidó, to miluju .. ty jsi dostala taky pěkné výpěstky a to ukryté srdce na zdi bylo moc milé... pokoje už se vám rýsují, i když je to ještě hodně práce. Také jsem četla, že tmavý nehtík je lepší .. těžko říct. Mávám do daleka. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sometimes I think flowers are the best for embroidery. :D

    What a beautiful double rainbow! We do not often see them here.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, také noky robievala aj moja svokra, veľmi mi chutili a neviem ani prečo nikdy som sa jej na postup neopýtala a už sa bohužiaľ ani neopýtam, pred 7 týždňami zomrela....:( páčia sa mi tie tvoje, ja ich určite vyskúšam, už som si odpísala ako ich robíš a do takej parádnej zeleninovej polievočky, čo viac si môže človek priať...Dani nádhernú dúhu sa ti podarilo odfotiť...

    OdpovedaťOdstrániť