nedeľa 9. júla 2017

Kuracie prsia na šampiňónoch

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Z blogov, ktoré sledujem vidieť, že máme horúce leto. Mne vysoké teploty nerobia dobre. Ak sa k tomu pridruží spara, dusno, najlepšie mi je v dome. Včera vo Veličnej mi bolo zle a to som bola na slnku len dve hodiny. Dnes sedím celý deň doma :-(

Trochu schladenia (ako v komentároch napísala Aďka) dodám vo forme vianočnej vyšívky:



Niečo som aj párala, ale to je tak, keď vyšívam len z fotografie. Teraz ľutujem, že som začala vyšívať na svetlejší odtieň panamy, kde zaniká biela farba. Nuž, na zmenu je už neskoro, snáď niečo vymyslím :-)

Zo sedenia doma sa nedá napísať toho moc. Zostáva teda východisko z núdze - varenie :-)

nakrájané kuracie prsia, šampiňóny
na oleji speniť cibuľu a podusiť na nej mäso
keď je mäso mäkké, vybrať ho, do hrnca pridať trocha masla
a podusiť pokrájané šampiňóny

trocha zo zeleného, čo rastie v minizáhradke
pokrájať
pridať k šampiňónom, dať naspäť aj mäso, soľ, korenie, mletá paprika
a zahustiť smotanou, v ktorej rozmiešať trocha hladkej múky
ako príloha dusená ryža
dobrú chuť!

Čaj bol len taká rýchlovka:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Danka,
    skús použiť smotanový odtieň bavlnky, bude ju vidno na bielom podklade, aspoň ja to tak vždy riešim :-)
    Obedík ste mali výborný, narobila si mi chute. Z hríbmi varím pomenej, lebo Kubko ich ešte nemôže a ani mu nechutia...zato ich rád zbiera :-)
    Horúčavy ani ja veľmi nemusím, a popoludní nám dnes konečne popršalo, konečne.
    Čajík som si dnes dala zelená s malinami a brusnicami.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, kluci chtějí zítra také rýži, tak že by bylo něco podobného?
    Ať jsi brzy fit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vyzerá na vynikajúci obed ... Kuracinu na šťave robím aj ja veľmi rada ... asi sa tiež na zajtra nechám inšpirovať ... :)
    Po vonku, teda po slnku chodím aj ja čo najmenej ... Buď sedím v chládku pod stromami, alebo v tých našich izbách obrátených na sever ... Teraz orientáciu našeho domu vychvaľujem ... :)
    Danka, maj sa dobre a dávaj na seba pozor ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, kuchtenie je fajn...je to aj inšpirácia, hlavne pre mňa čo variť :D, a neboj, ja som nebola včera vonku cely deň, a vôbec ma to nelákalo, v dome mi bolo tak akurát...teplá nemám vôbec rada...ja som zimná žienka :D, papa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Horúčavy ani ja nemusím...takých 25 stupňov a dosť. Hubové recepty mám veľmi rada, rada ich pripravujem a ešte radšej jem. Pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka ahoj ,veru ani ja nemusím horučavy ,dnes u nás prší tak sa lepšie dýcha,obedíky ste mali skvelý ...s pozdravom Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňáááááááám, výborne to vyzerá, ja robievam so šampiňónmi len bravčové mäso tá kuracinka sa mi veľmi páči,...už aj výšivka sa začína rysovať...no veru tie horúčavy nás asi všetkých držia vnútri, ja idem von až v podvečer aj to sedím len v altánku, robiť sa mi nič nechce...hrozné ale dnes od rána pší, hrmí a teploty sú konečne výborné, dá sa to vydržať...Dani ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, tvoje bašta výborná .. zrovna jsem dovařila podle tvého receptu .. těstoviny, hlávk. zelí a anglickou ... chutná mi to moc .. věčná inspirace u tebe.
    Vedro taky těžko snáším .. slibovali déšť už včera a ono nic... když nepočítám asi 10 kapek.
    Tak hurá do chládku a nebo radši do baráku .. máme teď taky uvnitř příjemně.
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť