piatok 28. júla 2017

Moje kopce :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Kvietky vyšívam ďalej:



Dnešok nám priniesol zimu aj teplo, slniečko aj dážď. Za tri hodiny v prírode som si užila všetko. Pršalo z jedného malého mraku, tak som sa len ukryla pod stromom a za chvíľu som mohla kráčať ďalej :-)

Milujem tieto pohľady:









A kvietky, ako na mojej výšivke:











Domov som neprišla naprázdno. Babka korenárka sa vo mne nezaprie :-)

dobrá myseľ musela ísť nad pec v kuchyni, lebo stôl v komore je obsadený :-)

Roky sa mi nepodarilo vidieť dúhu a zrazu je tu po druhý raz:



Čaj som si urobila z dobrej mysle z mojej hriadky, zajtra to bude tá z prírody. Som zvedavá, či je medzi nimi rozdiel. Záhradná kvitla svetlými a menšími kvietkami a aj jej vôňa bola slabšia. 





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

2 komentáre:

  1. Danka, tiež tak suším v kytici, väčšinu byliniek. Prajem pekný víkend ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky prírody. A tá dúha sa Ti krásne vyfarbila :-)
    Od zajtra sa Oravou budeme kochať aj my :-) a to celých 9 dní...
    Čaj z dobrej mysle som ešte nepila i keď rastlinku som už v prírode videla.
    Ja som dnes čaj nemala, bola som u dentálnej hygieničky a bolo by škoda hneď zúbky zafarbiť čajom. :-)
    Páá a pekný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť