sobota 29. júla 2017

Prvé uhorky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Neviem, mali by to byť divé maky. Mne sa zdá, že s farbou som to zbabrala. Aj keď som sa tak snažila, pretože divé maky milujem:




Dnes bolo celkom pekné počasie. Nebola som na prechádzke, tak som išla aspoň štrikovať na dvor:


V mini záhradke dorástla ďalšia cuketa a odtrhla som prvé dve uhorky. MOJE prvé uhorky! Našťastie sme doma len dvaja a tak sa nám ušlo :-) Boli veľmi dobré :-)



Rozkvitla mi biela fialka. Mám ju rada, darovala mi ju Soňa, bývalá kolegyňa. Sľúbila mi, že cez prázdniny príde ku mne, chce sa naučiť modulové štrikovanie, ale nechodí .............. :-(



Urobila som si čaj z dobrej mysle, ktorú som včera nazbierala vo voľnej prírode. Porovnávanie s tou pestovanou v hriadke dopadlo v jej prospech. Hneď po zaliatí vodou nálev krásne rozvoňal celou kuchyňou a aj chuťou sa mi zdal byť lepší.





Pri štrikovaní von som zas sledovala oblohu:




Nádhera, len zima ma zahnala domov. Už cítiť, že prichádza august. Ten na Oravu prináša studené rána a večery. Je to predzvesť jesene, a ja som si ešte poriadne neužila leta :-(


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

4 komentáre:

  1. Danielka, maky sú krásne vyšité... uhorky sú na parádu...to je veľká radosť, keď môžeš zbierať vlastnú úrodu! Poznám ten pocit...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sehr schön, die kleine Blumenstickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, máš krásné máky, taky mám ráda ty obyčejné ... okurky nemáme, ale přinesla jsem si ze záhonku cuketu, tak zítra bude asi lečo a dám ji do něj... věřím, že máš radost z okurek, vždyť člověk všechno tahá očima, aby si už mohl utrhnout...
    U nás začly vedra, aspoň se zase v domku oteplí.. ☼ ☼ ☼
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wunderschön ist die kleine Stickerei , liebe Daniela ! Ganz liebe Grüße von Carmen

    OdpovedaťOdstrániť