pondelok 24. júla 2017

Zas .........

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes som si zadla k vyšívaniu a po chvíle vypla elektrina. To nám majster elektrikár zapájal nové vedenie. Aj cez deň si musím svietiť rovno pod ruky, zrak ma opúšťa. Takže mi chýba už tak málo:



Zobrala som si teda štrikovanie a vyšla von. Keď som sa dobre usadila a začala s prácou, začalo pršať. Nevzdala som to, presťahovala som sa pod strechu k mojej záhradke :-)





Zas ......... som bola dnes na bylinkách. Nie vo voľnej prírode, ale v Alenkinej záhrade. V piatok mi dovolila ísť si k nej odtrhnúť nechtíky. Vraj ich má dosť aj pre mňa. No, nie je to dobrá kamarátka? To som však nevedela, že jej záhrada má takú fantastickú úrodu. A tých nechtíkov! Najskôr som tam len stála a pozerala, kochala sa, obdivovala a neveriacky krútila hlavou :-)


všetko žlto-oranžové po krajoch sú nechtíky
stredom sú cukety a tekvice snáď všetkých možných tvarov







Zas .......... suším:

bola som ostrihať aj moje bylinky - dobrá myseľ, šalvia a medovka

v strede foto je už suchá materina dúška, modré kvety čakanky a trocha rebríčka a repíka,
musím šiť ďalšie vrecká :-)


Zas ............ ma to večer vytiahlo von. Stále dobre pršalo, ale od západu sa vyjasnilo a bolo zvláštne žlté svetlo. Neodolala som:


tie bodky na foto sú kvapky dažďa
O pár minút neskôr:






No, ale je krásne na tom svete, však?


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. Je veru krásne a všade ... ešte aj ten dážď, dnes taký tichý, bol veru krásny. Sedela som vonku a čítala, ako Ty. Lebo dnu bola veru tma. Tak sa zatiahlo. Aj u nás celý deň sporadicky pršalo. Je veru treba, sucho je veľmi. Bylinky sú krásne a teším sa na vrecúška :-) Pekný deň a teraz pekné sny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Любуюсь Вашим огородом! А набор трав для чая радует!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka aj ja som konečne vyšívala ,dnes u nás tiež pršalo ...Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, no veru treba vyrobiť vrecká, lebo bude krásna sušená úroda...nech sa darí, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko, Alenka má tedy velkou úrodu všeho ... a nehtíky hezky na záhonku.. nám se vysemeňují kde je napadne. ale mě to nevadí... budeš mít pěknou zásobu bylinek, tak hurá na vrecka ... fotky jsou kouzelné jako vždy, hlavně ty s nebem .. máš velikou pravdu .. je krásně na světě ! ♥
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka ... pekne bylinkuješ ... tiež teraz stále dačo suším, listujem v bylinkových atlasoch ... zima je dlhá, budeme mať dobré čajíky z prírody ... ja vrecúškové už vôbec nekupujem ... zvlášť, keď som si raz prečítala na ne recenzie - testy kvality ...
    Vrecúška, ktoré som šila a vyšívala vlani mi teraz nestačia ... šijem nové, väčšie ... nasušila som si aj listy ríbezľové, černicové, malinové ... je z nich skvelý čajík. Dani ... u vás je tak krásne ... a to svetlo to iba umocnilo ... Búrky a dažde sú aj u nás ... zatiaľ sú v pohode, žiadna divočina ... :) pa pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý večer Danielka,
    taky suším bylinky.Mám usušenou mateřídoušku,třezalku a mátu.Ještě půjdu na meduňku,ale myslím,že už půjde do květu a taky mám na zahradě šalvěj a ty "nechtíky"u nás měsíček zahradní.I když nevím co s ním.Vím,že se dělá z měsíčku léčivá mast.A nebo vyrobím mýdlo..
    Hezky si nafotila oblohu po dešti.A výšivka je opět zrubu..ach jo..ale vždy si vzpomenu na manželovu mamku.Její výšivky byly taky precizní i z rubu..:-D
    Hezkou dobrou noc přeji
    Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bohatú úrodu byliniek si si doniesla, ja tento rok až tak veľa nesuším mám ešte od vlani, len niečo málo aby bolo čerstvé...Danka, obdivujem že môžeš v tomto horúcom počasí štrikovať, ja už mesiac alebo aj dva neviem dokončiť hačkovanú dečku a to už končím, nedá sa mi ani robiť, hačkovaka mi liece v ruke :))) tá výšivka bude krásna, už sa teším keď ju pozriem...

    OdpovedaťOdstrániť